Назад

Офіційні правили програми «Ультра Бонус(UltraBonus)»

 

м. Київ 01.06.2017 року

1. Основні поняття і терміни

1.1. «Організатор» Програми - компанія, що наділена винятковими правами управління і розвитку Програми та його уповноважені представники.

 

Назва та адреса Організатора:

Товариство з обмеженою відповідальністю «МАНГО-ГРУП»

Скорочене найменування : ТОВ «МАНГО-ГРУП»

1.2. «Програма (UltraBonus)» - комплекс взаємовідносин, в результаті яких учасник має право отримати нагороди на відповідних умовах.

1.3. «Учасник»  – особа, суб’єкт персональних даних, що приймає участь у Програмі відповідно до встановлених Правил, та участь якого підтверджено Організатором.

1.4. «Картка учасника» - пластикова картка, яка видається Учасникові Організатором або від його імені на певних умовах та надає можливість користуватися всіма правами Програми.

1.5. «Знижка» - товар (послуга, привілеї, інша вигода), визначений Організатором, та який Учасник може придбати за спеціально встановленою (акційною) ціною, відповідно до умов Правил Програми.

1.6. «Рахунок» - сукупність даних в інформаційній системі Програми про транзакції нарахування та списання на картці (картках) Учасника.

1.7. «Бонусний рахунок»- віртуальні накопичення, які можна використовувати на супутні товари у  магазині.

1.8. «Подарунковий рахунок»-рахунок  з віртуальними Подарунковими бонусами, кількість визначається організатором.

1.9. «Лічильник -попередній місяць »- сукупність накопичених літрів у попередньому місяці.

1.10. «Лічильник – поточний  місяць»- сукупна кількість  літрів накопичених у поточному місяці.

1.11. «Анкета» - формуляр, при заповненні якого особа дає свою згоду на участь у Програмі згідно з визначеними Правилами, а також дозволяє використовувати надані персональні дані та іншу інформацію в рамках Програми та згідно з чинним законодавством України про захист персональних даних.

2. Участь

2.1. Учасниками Програми можуть бути тільки фізичні особи, які досягли 18 річного віку і постійно проживають на території України.

2.2. Карта обслуговується тільки в торговельних точка, що приймають участь у Програмі. Їх перелік може змінюватись. Актуальна інформація про торговельні точки, які приймають участь у Програмі міститься на веб-сторінці мережі АЗК«Ultra».

2.3. Датою початку участі Учасника в Програмі є дата здійснення ним першої транзакції в торговельних точках мереж АЗК «Mango» та «Ultra» з використанням картки.

2.4. Картка є активною протягом терміну дії Програми.

2.5. Для блокування картки у випадку її втрати або пошкодження, а також для її розблокування Учаснику необхідно звернутися до Організатора за телефоном гарячої лінії  +380(044)5280111 (згідно тарифу вашого оператора) , або самостійно заблокувати/розблокувати картку в особистому кабінеті Учасника.

2.6. Картка може бути розблокована або відновлена тільки у випадку, коли персональні дані заявника збігаються з даними, представленими в Анкеті учасника програми.

2.7. При відновленні картки Учаснику видається нова картка, на якій збережено стан рахунку на момент блокування втраченої картки. Організатор Програми не несе відповідальності за всі операції, що проводяться на рахунку до блокування картки.

2.8. Лояльна система буде діяти на основі тарифу «УЛЬТРА Бонус», тобто клієнт буде отримувати бонусне накопичення, відповідно до кількості заправленого пального.

2.9. Учасник отримує винагороду у вигляді знижки у чек на паливо( окрім газу) в залежності від накопичених літрів за  попередній період:

  • Заправка у попередньому місяці від 20л - знижка 30коп/л на наступний місяць;
  • Заправка у попередньому місяці від 30л - знижка 50коп/л на наступний місяць;
  • Заправка у попередньому місяці від 60л - знижка 80коп/л на наступний місяць;
  • Заправка у попередньому місяці від 100л - знижка 1грн/л на наступний місяць.

2.10. Знижка діє один місяць, знижка не нараховується чи переходить у першу категорію(30коп/л) при відсутності літрів на лічильнику «попередній місяць».   

3. Використання бонусів

3.1.  Учасник має можливість накопичувати бонуси, здійснюючи покупки на АЗК за готівку або за допомогою банківських платіжних карток.

3.2.  Бонуси зараховуються на карту Учасника за кожний літр палива(окрім газу) чи за кожну витрачену гривню на товар у магазині на АЗК Ultra чи АЗК Mango. Бонуси нараховуються за купівлю товару на суму від 10грн.

3.3.  Бонуси не зараховуються за купівлю підакцизних товарів, окремих товарів, послуг.

3.4. Бонуси не сумуються зі знижками, акційними цінами  на товар чи послугу.

3.5. Бонуси не є засобом платежу і можуть використовуватись Учасником тільки для отримання винагороди – права придбання товару або послуги в точці продажу за спеціальною ціною, згідно умов Програми. Для використання накопичених бонусів Учасник повинен звернутись до оператора АЗК, на яку поширюється дія Програми.

3.6. Кількість бонусів, що може бути використана Учасником для обміну на винагороду, повинна бути достатньою для такого отримання – еквівалентно вартості винагороди. Допускається як повна (тобто купівля товару за 1коп.), так і часткова оплата товару бонусами. Вартість знятих бонусів відображається в чекові як розмір знижки.

3.7. Використовувати бонуси можуть лише зареєстровані Учасники.

3.7.1 У разі не активації картки (клієнт не заповнив анкету протягом місяця) – можливість використовувати знижку у наступному періоді не надається. Як тільки дані про клієнта будуть внесені в базу (через анкету на АЗК або на сайті) картка активується і наддасть знижку відповідно до тарифу «Ультра Бонус».

3.8. Бонуси не використовуються для придбання алкогольних та слабоалкогольних напоїв, тютюнових виробів, карток поповнення стільникового зв’язку, товарів, послуг що підпадають під категорію акційних.

3.9.  Бонуси не зараховуються за покупки, здійснені з використанням бонусів.

3.10. Операція повернення товару- неможлива, також бонуси не повертаються на віртуальний лічильник.

3.11. Учасник не має можливість оплатити пальне за допомогою  бонусів, тільки товари у магазині, але бонусне накопичення діє.

3.12. Учасник не має права на компенсацію вартості пального у випадку його відмови від участі у Програмі. 

4. Анкета та персональні дані Учасника

4.1. Особа, яка бажає стати Учасником Програми при заповненні електронної анкети на веб-сайті Організатора, надає свої персональні дані для реєстрації в інформаційній системі Програми. Заповнення анкети Учасника є обов’язковою умовою повноправної участі у Програмі.

4.2. Заповнена Анкета підтверджує згоду (дозвіл) Учасника Програми на надання Організатору Програми права на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптацію, зміну, поновлення, використання, поширення, знеособлення, знищення і т.д.) персональних даних, зазначених у поданій ним анкеті, з метою персоніфікації особи як учасника програми, в т.ч. для участі у всіх акціях і заходах рекламного характеру, що проводяться в рамках зазначеної Програми, а також згоду на передачу його персональних даних третім особам з метою забезпечення їх обробки. Заповнення і відправка через веб-сайт Організатора Анкети учасника Програми підтверджує згоду такої особи стати Учасником Програми та прийняття ним усіх умов і правил Програми, а також його обізнаність про те, що надані ним персональні дані включаються до Бази персональних даних учасників Програми Лояльності, а також підтверджує ознайомлення особи з правами, які відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» та Положень чинного законодавства надаються йому як суб’єкту персональних даних.

4.3. Дані Учасника, зазначені в анкеті, є конфіденційними. Доступ до них мають відповідальні особи, які забезпечують їх обробку, і сам Учасник, а також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронним та (або) іншим органам згідно чинного законодавства України.

5. Права та обов’язки Організатора Програми

5.1. Картки є власністю Організатора Програми.

5.2. Організатор має право зупинити дію Програми, скасувати або змінити умови Програми.

5.3. Організатор має право відмовити у видачі картки на знижку, видалити або припинити її дію за таких обставин:

• використання або спроба використання карток способом, який не відповідає умовам і Правилам;

• будь-яка обґрунтована підозра у зловживаннях з боку Учасника щодо його участі в Програмі;

Організатор не несе відповідальності за будь-які втрати або збитки, що виникають в результаті таких дій.

5.4. Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати, обробляти дані Учасників Програми та використовувати їх в рамках Програми.

5.5. Організатор зобов’язується вчасно інформувати Учасника про його можливості і винагороди, проте не несе відповідальності за недоставлене повідомлення, якщо це сталося внаслідок обставин, які не залежать від Організатора.

5.6.В усіх питаннях, щодо відносин з Організатором, Учасник керується Цими правилами та вимогами чинного законодавства України.

6. Права та обов’язки Учасника Програми

6.1. Учасник володіє всіма правами на захист своїх персональних даних відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист персональних даних» та Положень чинного законодавства України.

6.2. Учасник може змінити (доповнити) свої персональні дані, а також заблокувати свій рахунок (знищити, знеособити або припинити обробку даних) за допомогою доступу через надані Організатором канали комунікацій.

6.3. Учасник може перевірити стан бонусів як у  у фіскальному чеку чи  звернувшись до оператора АЗК, так і за допомогою  приватного кабінету на сайті ultraoil.com.ua

6.4. Учасник надає Організатору право повідомляти йому будь-яку інформацію комерційного та (або) інформаційного характеру про Програму або Партнерів Програми поштою, електронною поштою, телефоном та (або) SMS.

6.5. Учасник може в будь-який момент відмовитися отримувати інформацію за вищевказаними комунікаційними каналами, повідомивши про це Організатора.

6.6. Учасник зобов’язаний невідкладно інформувати Організатора про зміну персональних даних та інших відомостей, зазначених в Анкеті, і несе відповідальність за несвоєчасне інформування.

6.7. Учасник програми, який володіє карткою не має права передавати чи просити оператора використовувати карту для інших цілей. Володіти картою може тільки один клієнт.  Організатор має право заблокувати карту учасника, якщо учасник не слідує зазначеним правилам.

7.Права та обов’язки Організатора Програми

7.1. Картка є власністю ТОВ «Манго-Груп», тому ми залишаємо за собою можливість змінювати умови лояльної програми

7.2. Програма розрахована виключно для особистого користування особами, які є учасниками Програми.

7.3. Організатор має право вносити зміни  в  умови Програми (зміни у визначення спеціальної ціни, кількості бонусів, що зараховуються за покупку, виключати з переліку винагород окремі товари та послуги, припинення передбачуваних Програмою окремих заходів або Програми в цілому, впровадження нових заходів).

7.4. Організатор має право відмовити у видачі картки, вилучити чи припинити дію картки у випадку виявлених фактів або обґрунтованих підозр:

·         у використанні карток у спосіб, що суперечить правилам Програми

7.5.  Якщо під час реєстрації Учасник надав не всі дані на вимогу оператора Гарячої лінії, обов’язкові до заповнення, або подані дані є некоректними, Організатор залишає за собою право не вносити їх до бази даних і, відповідно, не реєструвати Учасника в Програмі.

7.6.  Організатор залишає за собою право надавати відповіді по всіх спірних питаннях на звернення Учасників впродовж 30 днів.

7.7.  Організатор залишає за собою право заблокувати картку у випадку, якщо впродовж останнього року по ній не здійснювалось жодної транзакції.

7.8. До надання послуг, згідно умов Програми, Організатор вправі залучати третіх осіб, за умови дотримання положень Програми та  при цьому залишаючись у повній мірі відповідальним за результат наданих послуг.

7.9.  Організатор зобов’язується належним чином збирати, зберігати та обробляти дані Учасників Програми, використовувати їх в рамках програми, а також не надавати їх третім особам без згоди Учасника.

7.10. Організатор залишає за собою право не зберігати анкетні дані Учасників у друкованому вигляді.

7.11. В усіх питаннях, щодо відносин з Учасниками Програми, Організатор керується цими правилами та вимогами чинного законодавства України.

8. Інші умови

8.1. Організатор Програми не несе відповідальність за якість товарів і послуг, що надаються Партнерами Програми.

8.2. У разі виникнення будь-яких спірних питань щодо умов участі в Програмі, нарахування бонусних балів, а також порядку отримання винагороди, Учасник повинен звернутися до Організатора з відповідною заявою і пред’явити чек, що підтверджує в торговельній точці, яка приймає участь у Програмі. Організатор зобов’язується надати відповідь на звернення Учасника протягом 30 днів.

8.3. Програма є достроковою